-->
Модуль 4. Рефлексія

Модуль 4. Рефлексія
Вивчаючи
матеріал стосовно видів оцінювання, я з'ясувала , що для цього використовуються:
·
Форми оцінювання і
·
Контрольні списки
Вони розрізняються
тим, що за формою оцінювання діти повинні оцінити тільки якісні характеристики своїх знань, умінь і навичок, а в контрольних списках, на мій
погляд, головне завдання - оцінити
наявність важливих елементів, які були
використані.

Вкрай важливо!!!
Формуюче оцінювання повинно проводитись впродовж вивчення хоча б однієї
навчальної теми, що входить до проекту.Формуюче оцінювання це чудова педагогічна технологія, як
для використання в проекті так і для звичайного уроку.
Наявні дуже цікаві педагогічні елементи :
Наявні дуже цікаві педагогічні елементи :
·
Методи, що вказують, як робити...,
·
та Інструменти, що описують інструмент
застосування методу (чим робити).
Наприклад
Метод (З-Х-Д) Передбачає
використання
інструменту таблиця з колонками
| Знаю |
Хочу | Дізнався |
Метод призначено для визначення
навчальних потреб учнів
Ппотрібно чітко для себе уявити
Ппотрібно чітко для себе уявити
·
сутність формуючого оцінювання та показ методів оцінювання
Ппродуктивність моєї роботи явно покращилась порівняно з першими кроками
знайомства з проектом як в кількісному, так і в якісному відношенні. Однак потрібно ще
багато доопрацьовувати матеріалу,
щоб досягти певних результатів та успіхів.
Пропозиція
Думаю, що доречним буде складання для кожного модуля контрольного списку. Це допоможе не лише мені , а й кожному курсанту в майбутньому не загубитись в морі інформації й оцінити ступінь і якість її оброблення.
Пропозиція
Думаю, що доречним буде складання для кожного модуля контрольного списку. Це допоможе не лише мені , а й кожному курсанту в майбутньому не загубитись в морі інформації й оцінити ступінь і якість її оброблення.
Немає коментарів:
Дописати коментар