вівторок, 28 травня 2013 р.

Модуль № 4

-->

Модуль 4. Рефлексія

      Вивчаючи матеріал  стосовно видів  оцінювання,  я з'ясувала , що для цього  використовуються:
·                     Форми оцінювання і
·                     Контрольні списки
 Вони розрізняються тим, що за формою оцінювання діти повинні оцінити тільки якісні характеристики своїх знань, умінь і навичок, а в контрольних списках, на мій погляд, головне завдання -  оцінити наявність важливих елементів, які були  використані.



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiutJ_6fyT-XLP7WUFpLHN5YkyYn2CsshTinCQKTsFOv4FZ5A8OlCQTN1tvDR9ScTXGRtpFJ2C3aeJDnSHKUnaIP9N47IsIaklPG_UAR_PZjrIom5bVKeZ8kQPjWinwJdlof2ikf6r1Hrg/s1600/8.jpg

Вкрай важливо!!! 
    Формуюче оцінювання повинно проводитись впродовж вивчення хоча б однієї навчальної теми, що входить до проекту.Формуюче оцінювання це чудова педагогічна технологія, як для використання в проекті так і для звичайного уроку.

Наявні  дуже цікаві педагогічні елементи :
·                     Методи, що вказують, як робити...,
·                     та Інструменти, що описують інструмент застосування методу (чим робити). 
 Наприклад 
Метод (З-Х-Д) Передбачає використання 
інструменту таблиця з колонками
|    Знаю   |  Хочу   |   Дізнався   |
Метод призначено для визначення навчальних потреб учнів
Ппотрібно чітко для себе уявити
·                     сутність  формуючого оцінювання та показ методів оцінювання
Ппродуктивність моєї роботи явно покращилась порівняно з першими кроками знайомства з проектом як в кількісному, так і в якісному відношенні. Однак потрібно  ще  багато  доопрацьовувати матеріалу, щоб досягти певних результатів та успіхів.

 Пропозиція 
Думаю, що доречним буде складання для кожного модуля контрольного списку. Це допоможе  не лише мені , а й кожному курсанту в майбутньому не загубитись в морі інформації  й  оцінити ступінь і якість її  оброблення.

Немає коментарів:

Дописати коментар